Jag saknar dig

Behöver någon som pratar mig igenom dessa svåra tider, mina tårar slutar aldrig falla. Jag behöver dig, vet att jag inte är världens bästa vän, du stöttar mig jämt och jag lyssnar aldrig, men du är min bästa vän. Minns alla våra påhitt du och jag gjorde. Alla gånger vi dragit på fester tillsammans, varit hela galna och haft så sjukt kul. "Jag vet du vill ha mig" den låten påminner mig om alla gånger hos Emil. När vi drog till Malå, det var då jag insåg att du är min bästa vän, så kul vi hade, sladda runt med grabbarna, söp och ja, den helgen glömmer jag aldrig. Alla gånger vi vaknat upp bakis i din säng hemma på balettgatan, när jag skulle få upp dig fr at fara till Lule, eller skulle dra med dig ner på stan och du ville bara skrika åt mig. Alla filmkvällar hemma i ditt garage, skräckfilmer så vi inte kunnat sova efteråt, när vi suttit där och lyssnat på låtar som tar fram minnen, när jag suttit där och gråtit mig trött och du har stöttat mig hela vägen. Minns du när vi drog till Umeå? For och shoppade, bussresan och allt. När min morfar dog var det alltid du som ringde för att höra hur jag mådde. När pappa vart misshandlad så släppte du aldrig min sida, du fanns där hela kvällen och natten för min skull. Alla kvällar vi varit ute med dina föräldrars bil och snurrat runt stan i timmar, lyssnat på musik och sjungit. Alla gånger jag ringt dig och inte vetat vad jag ska göra med M.B så har du alltid haft stöttande ord till hands. Alla kvällar vi var ute och sladda med Grabbarna och lyssnade på skyhög musik. "Line of fire" Du och jag superglada skrikandes! När du och jag varit jättefulla, sjungit längs gatorna. "Build me up" det är våran låt. När vi drog till Haparandra du, jag och grabbarna, fixade alkohol och hade så roligt. Alla spökhus vi besökt tillsammans och varit livrädda, förutom den gången när vi var fulla och var så kaxiga haha. Alla gånger vi tagit bussen hem till balettgatan(innan du hade körkortet) och fixade oss inför fester, när jag alltid ville låna ditt smink för ditt var så mycket bättre än mitt. Alla gånger jag suttit och hållit dig sällskap när du jobbat på frasses. Alla gånger jag skolkade för att vara med dig, Robert och Matte. När vi varit ute och supit och vi kom hem till dig och drog ut igen, grabbarna från Malå kom och vi fick bråttom att dra ut och supa igen. Alla snefyllor jag fått och du har alltid lugnat mig. Alla gånger vi hängde i Bergsbyn med Benne och Matte. Emma du är min bästa vän, 3 års vänskap, jag vet att jag inte alltid är perfekt, för att du alltid har dom rätta sakerna att säga och jag lyssnar ALDRIG. Men Emma det jag ville säga är att jag älskar dig, trots de pucko jag är som aldrig lyssnar. Saknar min vän.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback