haha ja

Haha alltså ja...

I Mitt Rum
Jag, pappa och mamma sitter inne i mitt rum och snackar.
Så råkar pappa slå till foten i hårddisken.
Mamma: Titta vad du gjoooorde!?!?!? Nu slutade den lysa. Du har hett sönder den?
Pappa: Nej men det kan jag ju inte ha gjort.
Mamma: Jo, den är sönder, nu går jag ut nu är jag så jävla förbannad.
(Mamma går)
Jag: Bry dig inte, jag känner igen dedär humöret det går över.
(Mamma skriker från sitt sovrum)
Mamma: DEN ÄR SÖNDER
Jag: Mamma, kontakten satt inte ens i, det är därför det inte lyst någon lampa.
Mamma: Ojdå, jaha men vad bra.
Så kommer hon tillbaka lika glad igen, haha alltså ja...


Köket
Vid middagsbordet.
Jag lutar mig bakåt och börjar prata med pappa en stund.
Efter ett tag inser jag vad mamma gör.
Jag: Mamma, det är väldigt ohyffsat att ta mat från andras tallrikar, jag har ju inte ätit klart!
Mamma: Oj.... Jag trodde du var klar.
Hahah det bevisar att man inte kan prata vid matbordet då försvinner maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback