Alexandra Lundberg!

Ibland finns det såna där jävla stoltskott som jag blir så jävla förbannad på, som jag helst vill ibland bara be att för helvette andvänd era jävla hjärnor innan ni pratar.

Jag är då så jävla glad att jag har dig, du har allting på rätt plats, du tänker före du talar, du kan vara ärlig men ändå hålla vissa saker inom dig som du vet kan såra, du stöttar mig vilket beslut jag än tar, du låter mig göra misstag och kliva upp igen, du ser vad som får mig att må bäst, du är en fucking ängel satt på denna jord, du har dina egna åsikter men det är inte alltid dom passar in så ibland låter du mig få min åsikt igenom, du är inte självisk och bara tänker på dig själv, dina vänner betyder lika mycket, jag är gud så förbannat glad över att jag lärt känna dig Alexandra Lundberg, du är min vandrade jävla stjärna! Jag älskar dig Alexis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback