11 DEC!

Sitter och lyssnar på musik som skriker ut från hörlurarna, partymusk så jag taggar till nu till helgen!!!
Nu när jag kommer hem till lägenheten så ska jag nog ta till hårdhandskarna och togstäda om det blir så att vi kommer vara i lägenheten på söndag vilket jag nog tror det blir hehe!

På lördag hade jag och tjejerna, vet inte än vilka det blir, iaf jag Alex och Gabban! Först skulle vi vara hos Gabban, men då har hon ingen dator så det blir ju knas, sen skulle vi vara hos Alex med då har hon katter och jag och Gabban vill inte kvävas så då kan vi inte vara där haha så det blir nog i Kåghe! Ska bara få tag i mamma och säga att det blir tjejkväll i Kåge, vi ska typ baka och sånt kul! ;D

Men nu måstej ag iaf försöka att plugga haha! hörs sen pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback